!من کجام؟

خب:))) این اولین باریه که توی یه بلاگ مینویسم. اولین باری هم هست که خودم یه بلاگ دارم. راستشو بخواین همیشه کلی چیزمیز تو ذهنم بود که با خودم میگفتم «اگه من یه بلاگ داشتم، اونجا مینوشتمش» اما الان….ذهنم خالیه:))…. اصلا نمیدونم چرا اینجام…اما فکر میکنم برای هر چیزی وقت لازمه…شاید روزمره بنویسم..شاید راجع به سفر بنویسم..راجع به فیلم و سریالایی که میبینم..راجع به موسیقی‌ای که گوش میکنم یا هزارتا شاید دیگه…اما چیزی که میدونم اینه

«من اینجا راجع به خودم مینویسم»

((((:پس به دنیای «سوگند» خوش اومدین

Leave a Reply

